Заявяването на административните услуги може да бъде извършвано:
- лично или от упълномощено лице с пълномощно с нотариална заверка на подписа на място в центъра за административно обслужване на АКСУ на адрес: София 1797, ул. „Лъчезар Станчев“ № 20;
- по пощата с обратна разписка;
- чрез Системата за сигурно електронно връчване на адрес: https://edelivery.egov.bg/;
- чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги достъпен на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/agentsii,%20sazdadeni%20sas%20zakon/uslugi?supplierId=3233
- чрез създадената за целта електронна поща e-docs@aksu.government.bg.
При подаването на документи чрез Единния портал за достъп до електронни административни услуги, чрез Системата за сигурно електронно връчване или чрез посочената електронна поща e-docs@aksu.government.bg е необходимо същите да бъдат електронно подписани с КЕП.
В случаите, когато доставчикът стартира дейност по предоставяне на социална услуга или при преустановяване на дейност по предоставяне на социална услуга , както и при започване на дейност по предоставяне на социална услуга еднократно или временно без установяване на територията на Република България е необходимо да се подадат писмени уведомления, образците на които можете да намерите тук.
Приложение № 6 – Уведомление за започване на дейност
Приложение № 7 – Уведомление за преустановяване на дейност
Приложение № 8 – Уведомление от лицата по чл. 30, ал. 2 от ЗСУ